Alla inlägg under mars 2007

Av Sophie - 21 mars 2007 07:50

jaha.. sitter vaken själv.. Max sover. han är en riktig sjusovare han :o)Ikväll kommer bror hit och håller oss sällskap. M är ute och reser.. uppe i norrland minsann. har inte så mycket at skriva just nu märkte jag.. skall nog gå och lägga mig och läsa min chokladbok. i LOVE choklad! Vill göra massa smaskiga praliner. Har ju en del annat att fundera på nu med.. mycket skoj på G. japp sagt och gjort. Jag går och kryper ner bredvid Max och vilar lite..hej hej på er

Av Sophie - 20 mars 2007 15:59

japp nu är vi bara fyra i familjen.. vår lillkille Atlas (katt) har flyttat. det är sorgligt men han har det så mycket bättre nu.. flera kattdamer och två hundar att busa med i ett stort hus och en Matte som har massor med tid att kramas och gosa med honom. Det gick inte längre här tyvärr.. det är lite jobbigt.. ett nederlag att inte kunnat lösa det hela här hemma. Men så är det väl ibland.. fö så är livet ganska underbart just nu.. dels så är Atlas-frågan löst och det har varit tungt men ja saker och ting känns bra helt enkelt.. har fått hem kaffemaskinen igen från sitt doktorsbeök.. *saknat* Max är världens underbaraste och ja livet leker! var ju typ en evighet sedan jag skrev här (igen) men det är ganska fullt upp numera.. öppna förskolan amning och gos tar upp en hel del tid *ler* vi går på babysim på söndagar och det är jättekul tycker vi alla tre!funderingar just nu:* boende vill ha större* är huset vi hoppas på det rätta? (enligt magiska snurran så är det det hehe)* skall vi bygga nytt ist (syster yster hjälper du mig att spika? om vi skaffar blommiga hammare? bra armträning inför vasan hehe)* skall JAG åka tjej-vasan? har jag blivit helt galen? (svar behövs ej på den frågan tack)* kommer röran här inne på kontoret städa sig själv när jag sitter här vid datorn? troligtvis inte.. bäst att sätta fart...Kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards