Direktlänk till inlägg 11 april 2007

Jisses vad har vi gjort nu då?

Av Sophie - 11 april 2007 20:57

jaha idag har vi skrivit på kontrakt.. på det gamla fina huset med den stora tomten.. den är liksom snart vår nu.. äppelträd och lusthus och hela klabbet.. Känns jättekul men lite sorgligt att lämna vår lilla timmerkojja iaf *sakna* men det kommer bli jättebra! Så nu är det full fart vill jag lova.. på fredag kommer mäklarn och skall fota vårt hus för annonser. Då kommer huset besiktigas med. Hoppas de inte hittar något läskigt *nervöst*så det är homestaging här nu hehe nu skall jag lägga mig i sängen och kolla Grace Anatomy och drömma mig igenom Ikea-katalogen...Kram på er.

 
 
Ingen bild

Arwen

18 april 2007 08:03

Grattis! Huset var ju jättefint i annonsen, där kommer ni må som kungar :)

 
Ingen bild

Sophie

18 april 2007 18:49

Tackar!
Vi kom just hem därifrån, känns helt rät det här!! ha det gott!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sophie - 12 mars 2008 15:41

Blä.. nu bara rasar de bra nyheterna..   Max har varit sjuk.. riktigt rejält magsjuk och det slutade på akademiska där han fick dropp i två omgångar och massa stick i fingret.. stackarn! Måste försöka ta reda på varför han blir så jättesjuk när han ...

Av Sophie - 23 augusti 2007 20:12

vad jag skall säga eller skriva.. en liten rapport kanske? om någon nu skulle vara intresserad *ler* sedan i söndags har vi vart i Östersund. Pappa M har jobbat och jag och Max har följt med och haft det bra. Östersund är en himla mysig stad om ni un...

Av Sophie - 9 augusti 2007 19:37

Igår var mammas begravning.. sitter med en klump i halsen och lyssnar på en av låtarna som sjöngs i kyrkan.. http://www.youtube.com/watch?v=kt7Dmcioo2g den killen sjöng den låten acapella i kyrkan (utan svordomarna då) och hans bandkollega Fonzi sjön...

Av Sophie - 24 juli 2007 10:03

Sist jag stod i brännkyrka kyrka och talade så var det i predikstolen på min konfirmation. Vi hade valt att istället för den traditionella utfrågningen spela upp en väl inövad pjäs. Jag hade rollen som Gud. Har inte tänkt på den pjäsen på länge men n...

Av Sophie - 12 juli 2007 20:14

Nu har vår familj återigen råkat ut för en tragisk händelse.. Min mamma gick bort idag.. kan inte förstå detta.. hon levde inget hälsosamt liv men saker hade ju ordnat upp sig ganska bra.. hhon mådde bättre och hade det bra.. vi sås för bara ett par ...

Ovido - Quiz & Flashcards