Direktlänk till inlägg 6 april 2007

Glad påsk.

Av Sophie - 6 april 2007 12:33

idag är det långfredag.. den här påsken kommer kännas ganska lång.. vi har lagt bud på huset (det gamla med fina tomten) och vi lär inte få veta mer förrens efter helgen.. gaahh vill veta nu *funderar på möblering och gardiner*jisses tänk så det kan bli.. kanske är dags att börja packa snart?! eller så bjuder någon jättehögt så är det bara att glömma och vi har grubblat i onödan...har fått veta varför jag mått så dåligt länge nu oxå... ett helt gäng med massa elaka bakterier har bosatt sig i mig *arg på dom* men nu har jag fått meducin så om några dagar skall jag må bättre *glad* skönt att veta vad det är iaf!nu skall jag fortsätta städa och grejja.. kommer hem lite syskon och så på middag ikväll.. trevligt!Kram på er alla och Glad påsk!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sophie - 12 mars 2008 15:41

Blä.. nu bara rasar de bra nyheterna..   Max har varit sjuk.. riktigt rejält magsjuk och det slutade på akademiska där han fick dropp i två omgångar och massa stick i fingret.. stackarn! Måste försöka ta reda på varför han blir så jättesjuk när han ...

Av Sophie - 23 augusti 2007 20:12

vad jag skall säga eller skriva.. en liten rapport kanske? om någon nu skulle vara intresserad *ler* sedan i söndags har vi vart i Östersund. Pappa M har jobbat och jag och Max har följt med och haft det bra. Östersund är en himla mysig stad om ni un...

Av Sophie - 9 augusti 2007 19:37

Igår var mammas begravning.. sitter med en klump i halsen och lyssnar på en av låtarna som sjöngs i kyrkan.. http://www.youtube.com/watch?v=kt7Dmcioo2g den killen sjöng den låten acapella i kyrkan (utan svordomarna då) och hans bandkollega Fonzi sjön...

Av Sophie - 24 juli 2007 10:03

Sist jag stod i brännkyrka kyrka och talade så var det i predikstolen på min konfirmation. Vi hade valt att istället för den traditionella utfrågningen spela upp en väl inövad pjäs. Jag hade rollen som Gud. Har inte tänkt på den pjäsen på länge men n...

Av Sophie - 12 juli 2007 20:14

Nu har vår familj återigen råkat ut för en tragisk händelse.. Min mamma gick bort idag.. kan inte förstå detta.. hon levde inget hälsosamt liv men saker hade ju ordnat upp sig ganska bra.. hhon mådde bättre och hade det bra.. vi sås för bara ett par ...

Ovido - Quiz & Flashcards